Les 4 points de repère que votre centre d’appels doit surveiller
Si vous travaillez dans un centre d’appels, vous comprenez déjà à quel point les fonctionnalités d’analyse et de surveillance des…
DetailsSi vous travaillez dans un centre d’appels, vous comprenez déjà à quel point les fonctionnalités d’analyse et de surveillance des…
DetailsSi votre entreprise est grande ou petite, il est avantageux d’investir dans le marketing par SMS. Dans le monde numérique…
DetailsCentre d’appels bancaires: qui répond à votre appel? Les centres d’appels sont en croissance rapide, et les grandes banques sont…
Details5 Ways To Increase Your Call Centre’s Efficiency There is countless moving part that contributes to the overall success of…
DetailsThe Long-Term Reality of Working in Call Centers Anyone who has ever worked for a call center will be able…
DetailsThe 7 Ways to Win With SMS Marketing in 2017 Text messaging marketing, or SMS marketing, is a phenomenon that…
DetailsCall Centre Software & Maximizing Your CTI Productivity Maximizing your computer telephony integration (CTI) is essential if you want to…
Details4 Reasons Your Call Centre Still Needs a Callback Service As call centers forge into the future and continue to…
DetailsNectar Desk Wins FinancesOnline 2016 Customer Experience Awards For Call Center Software Since the launch of Nectar Desk in…
Details