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Jan232020
Call Center Analytics

Les 4 points de repère que votre centre d’appels doit surveiller

Si vous travaillez dans un centre d’appels, vous comprenez déjà à quel point les fonctionnalités d’analyse et de surveillance des…

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GeneralBy Lera DupliychukJanuary 23, 2020
Jan302020
SMS call center

Pourquoi les entreprises de toutes tailles devraient investir dans les SMS en vrac

Si votre entreprise est grande ou petite, il est avantageux d’investir dans le marketing par SMS. Dans le monde numérique…

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GeneralBy Lera DupliychukJanuary 30, 2020
Jan252020
Bank Call Center Software

8 principaux avantages de l’externalisation du centre d’appels de votre banque

GeneralBy Lera DupliychukJanuary 25, 2020
Mar22019
Call Center Bank: Who Is the One Answering Your Call

Centre d’appels bancaires: qui répond à votre appel?

Centre d’appels bancaires: qui répond à votre appel? Les centres d’appels sont en croissance rapide, et les grandes banques sont…

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MiscellaneousBy Lera DupliychukMarch 2, 2019
May302017
5 Ways To Increase Your Call Centre’s Efficiency

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5 Ways To Increase Your Call Centre’s Efficiency There is countless moving part that contributes to the overall success of…

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MiscellaneousBy Oleg PugachMay 30, 2017
May242017

The Long-Term Reality of Working in Call Centers

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MiscellaneousBy Oleg PugachMay 24, 2017
May172017
The 7 Ways to Win With SMS Marketing

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The 7 Ways to Win With SMS Marketing in 2017 Text messaging marketing, or SMS marketing, is a phenomenon that…

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MiscellaneousBy Oleg PugachMay 17, 2017
May102017
Call Centre Software & Maximizing Your CTI Productivity

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Call Centre Software & Maximizing Your CTI Productivity Maximizing your computer telephony integration (CTI) is essential if you want to…

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MiscellaneousBy Oleg PugachMay 10, 2017
May32017
Call Centre Still Needs a Callback Service

4 Reasons Your Call Centre Still Needs a Callback Service

4 Reasons Your Call Centre Still Needs a Callback Service As call centers forge into the future and continue to…

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MiscellaneousBy Oleg PugachMay 3, 2017
Feb212017

Nectar Desk Wins FinancesOnline 2016 Customer Experience Awards For Call Center Software

  Nectar Desk Wins FinancesOnline 2016 Customer Experience Awards For Call Center Software Since the launch of Nectar Desk in…

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MiscellaneousBy Symon EdmondsFebruary 21, 2017
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